söndag 27 november 2011

Kycklingrullader a la Leif Mannerström!!

Hej på er!!




Efter att ha sett reklam om Leif Mannerströms kycklingrullader var vi tvugna att prova..eller maken säger kan vi inte göra den rätten och vem hamnar i köket??


Jo jag..haha..nä det gjorde inget. Det var kul, lite pilligt dock.


Och jag blir ganska engagerad i såna här maträtter..det måste bli rätt..och som både min man mina föräldrar fått erfara så många gånger så ser köket ut som ett slagfält när jag håller på..haha..




Detta visade sig vara värt beväret..himmel så gott!!




Ni måste prova.


Vi fick ej tag i dessa tunna kycklingbitar som Leif gör reklam för utan vi tog vanliga fileér och skivade tunt.




Receptet hittar du
HÄR!!



Istället för potatispuré åt vi pressad potatis!!

Detta blev en riktig söndagsmiddag minsann!!

Hoppas ni haft en mysig advent!
Vi njuter just nu av ljus och film då stormen som härjar utanför..skönt att va inne..

Kram på er!!

//Lena

2 kommentarer:

Marie Havén sa...

Hej Lena!
Tänk vad många gånger jag tänkt att testa hans recept, men men.

Nu när du säger att det var gott så får jag nog ta och testa.

Hoppas ni inte har blåst bort;)
Här stormar det rejält och ösregnar, Usch:(

Må så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Cathrin sa...

Säger som Marie, har tänkt att testa men icke....men nu ska det bli av och nåde dig om det nu inte är gott, ha,ha.
Och så vill jag säga här oxå att himmel vad din kalender är fin hur mycket tid har du egentligen?? Va?? Kram Cathrin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...