onsdag 22 februari 2012

Hallonsufflé!!

Hej på er!!


Dags för ännu en läcker dessert!!

Jag kom att tänka på min supergoda blåbärssufflé jag gjorde för ett tag sedan och blev så sugen att testa igen.

Denna gång med hallon.

Den blev precis lika god men jag tror blåbärssmaken vinner med någon poäng.

Receptet på denna dessert finns under etiketten desserter i menyn till höger, bläddra ner en bit.

Ersätt blåbären med hallon.



Före ugn..



Efter ugn...man ser den höja sig i ugnen.



Enkelt dekor med ett litet hallon och pudrat florsocker.
Det ligger även ett hallon i smeten.




Och ni..var inte rädda för att göra sufflé.

Jag vet att det ligger en viss rädsla för denna dessert men det ÄR inte så svårt.


Lycka till!!


Kram Lena


2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Mmmmmm så gott !!! Kram mamsen

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Lena!
Mmmmmmm, så gott det ser ut. Du är så duktig med allt:) Synd att man inte kan få smaka;) har du gjort någon princess tårta idag?;)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...