söndag 7 juli 2013

Sommarpotatissallad..

Heeej...
Dags att sparka igång den här bloggen tror jag haha...
Nog lagas här mat men det ska finnas tid att blogga också..
Eftersom semestern nu är här ska jag anstränga mig att vara lite mer aktiv här..vi lagar ju faktiskt massor god sommarmat.
 Ikväll blev det ännu en grillning med goda grannar nere på gården..
Jag gjorde en härligt somrig potatissallad..

Nykokta färskpotatis, sugarsnaps, tomater, röd lök, hackad dill, röd basilka, soyabönor (min nya favorit), kryddad med havssalt, citronpeppar, olivolja och vitvinsvinäger.



Lägg till bildtext
Det blir mycket grillat nu och vi ska försöka ge oss på lite nya grilläventyr, det är så lätt att grilla det man brukar bara för man vet att det blir bra..
Vi återkommer med resultat!!
Kram på er!!

//Lena

2 kommentarer:

Lotta W sa...

Mums va gott det låter och lätt tillagat med. Får nog lov att testa denna potatis sallad.

Önskar dig o familjen en skön semester.
Kram Lotta

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Lena!
Mmmmmmm! så gott det såg ut:) Den måste jag testa:)

Ha en skön semester och hälsa familjen

Kramizar Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...