tisdag 6 januari 2015

Pizzaomelett...

Hej..

Någonstans läste jag om pizzaomelett..och idag till lunch kom jag på att jag skulle prova. 
Det var verkligen jättegott!!
Inga märkliga ingredienser heller utan allt fanns i kylen..
Jag gjorde en vanlig omelett på 3 ägg och en matsked vatten, salt och peppar. När den nästan var färdig i stekpannan bredde jag på ett tunt lager med tacosås, strimlad skinka samt fint riven ost. jag hade en bit västerbottenost kvar sedan nyår samt lite brännvinscheddar. 




Tillsist lite torkad persilja och oregano..

Lätt som en plätt..

Kram på er..
//Lena

1 kommentar:

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Lena!
Det där lät gott:) Det ska jag definitivt testa:))Älskar omelett:))

Tack för att du delar med dig av dina smarriga recept:)

Må så gott
Kramizar Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...