tisdag 12 april 2011

En award!!


Jag har fått denna otroligt fina awarden av min mamma!

Det var nog den finaste jag fått!!


Man ska ge den vidare till 5 personer och det finns en som jag gärna vill ge den till och det är min svägerska som skriver den härliga bloggen Växthuset, se det som en utmaning Camilla!! Det fixar du..


Jag väljer att bara nominera Camilla denna gång...


När man tagit emot awarden (kopiera bilden och lägg upp i din blogg) ska man ge den till 5 andra bloggare, nämn de nominerade vid namn i din blogg, länka till dem, meddela dem om awarden i deras blogg. Sen ska de göra likadant!!




Jag ber om ursäkt för de sällsynta inläggen här nuförtiden men mkt att göra då ges ingen tid för lyxig mat..men håll ut, det kommer!!


Kram Lena

3 kommentarer:

Camilla sa...

TACK Lena. Va kul! Har suttit några timmar idag också och kollat runt bland olika sidor. Hittat några som jag skickat vidare till, hoppas de blir glada. Du får gärna komma med förslag på vad jag kan förbättra. Kram

Marie Havén sa...

Hej Lena!
Grattis till Awarden:)
Den var jättefin. Ta det lugnt med recepten, och njut av att det äntligen har blivit vår;)

Ha det så gott:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Smultron på ett strå sa...

Hej, vilken härligt blogg du har, här tittar jag in igen!//kram maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...