tisdag 21 juni 2011

Superenkel dessert...

MEN så god!!!


Nu är det julafton vad det gäller goda frukter och inte minst jordgubbar..det gäller att njuta så mkt det går och göra så mkt gott man kan!!

Det här är barnsligt enkelt men perfekt efter en mastig middag..jag valde honungsmelon, mango och jordgubbar!! Över det rev jag limeskal..

Till detta passar såklart vaniljglass, vaniljpannacotta, eller mousse..


Jag åt det helt naturellt!!





Ngt som är tok-gott och som många inte vet är jordgubbar och basilika.
En gång jobbade jag på ett bröllop och åt nog den godaste dessert någonsin..mer än så säger jag inte..det kommer recept!!!

Håll utkik i dessa jordgubbstider!!

Snart är det midsommar och ikväll har vi planerat maten för helgen..
Jag ser mkt fram emot en lugn skön helg med min underbara familj!

Vad ska ni göra?

Sen såg jag att jag passerat 10000 besökare!!
Jösses va kul och det måste vi fira..endera dagen kommer en tävling där ngn av er besökare kan vinna ngt kul!!

kram på er!!

Lena


1 kommentar:

Marie Havén sa...

Hej Lena!
Så enkel efterätt, men den låter jättegod.

Grattis till dina 10000 besökare.
Ser framemot tävlingen, alltid lika spännande:)

Ha nu en skön midsommar:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...