måndag 1 november 2010

Utlottning!!

Jag annonserade en liten utlottning för ett tag sen och då bland er som lämnar en kommentar då ni varit här!! (ni har till den 14/11 på er)
Det är bara att skriva en liten rad och man kan vinna på alla sina kommentarer.
Vinsten består av 1 hg Kalmarte från en gammal urmysig te och kaffehandel här i kalmar!! Och det är ju så gott med te nu när hösten kommit på allvar..
Varför inte ta chansen???
Nu kommer jag inte ihåg hur smaken va men det ska jag ta reda på imorgon!!! (slarvmaja jag är..)

Jag skulle vilja skicka en hälsning till Marie (jag kunde inte hitta ngn länk till dig) som hälsat på här ett par ggr nu och dessutom provat ett flertal av mina recept vilket gör mig sååå glad!! Och ni gillade dem...tjihoo!!!
Jag vet ju vad jag tycker men det är skitskoj att få höra andras åsikter...

Nu blir det inget recept idag (från gårdagens lunch) utan den kommer en annan dag...den som väntar på ngt GOTT!!! =)

ha de gott!!

Kram Lena

9 kommentarer:

Maria sa...

Å, Kalmarteet är ju så gott! Mysigt med en sådan utlottning.
Jag har inte bakat din kladd-brownie-kaka än, men kanske till helgen....
Kram, Maria

Marie sa...

Hej Lena!
Det teet är säkert jättegott, har inte testat det, men kanske har jag tur i utlottningen. Jag väntar spänt på ditt nästa recept.
Kramizar Marie

Marie sa...

Hej Igen!
Glömde säga TACK för hälsningen.
Börjar nog bli gammal.
Kramizar Marie

Pillan sa...

Jag kan tala om att det är tropiska frukter & fläder i teét... och det verkar som det är jag som sålt påsen till dej ;-)

SusanLotus sa...

Åh, te kan man ju aldrig få för mycket av! Speciellt nu under hösten och vintern. Så gott efter en långpromenad :)
Så jag är gärna med i din utlottning!

Scrapkuben/Johanna sa...

Åh vad spännande med en ny sorts te. Särskilt som Kalmar inte är någon plats man besöker allt för ofta tyvärr... Kör ju mest förbi på väg till båten i Oskarshamn.

gella sa...

Te skulle jag inte tacka nej till! Speciellt inte denna höst då magkatarren gjort kaffedrickandet som ett dåligt alternativ. Så nu är det te som gäller för hela slanten! Både gott och rogivande -precis vad jag behöver! :D

Skaparglädje sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning av te. Jag är en stor tedrickare och tycker alltid det är roligt med nya smaker. Jag har länkat på min blogg också.
//Anne-Lie

skapa och inreda sa...

Jag vill också gärna vara med. Dricker te flera gånger om dagen så det skulle passa mig utmärkt med te från min barndomsstad Kalmar. Länkar till dig från mig
Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...