måndag 15 november 2010

Vinnare och gojibär!

Vi har en vinnare av den kalmaritiska tepåsen. Jag skrev upp alla kommentarer i den ordning ni kommenterat och lät sen random org bestämma och då blev vinnaren......
JOHANNA!!
Stort grattis till dig!!
Meddela mig din adress lena.scrappa@gmail.com så kommer tepåsen på posten!!
Tack till alla er som medverkat och jag är jätteglad för att ni besöker mig!!
Hoppas ni fortsätter med det!! Man vet aldrig heller när nästa tävling kommer!! :-)
Nu till ngt helt annat!
Har ni smakat dessa små röda nyttigheter?
För mig var premiären häromdagen, jag läste om dem hos en scrapkompis och var tvungen att köpa hem en påse. De är nog bland det nyttigaste man kan äta..låter det som, detta är inget vetenskapligt bevisat men i Kina sägs det vara källan till ett långt och friskt liv!
Bl a innehåller de 500 ggr mer c-vitamin än apelsiner, 3 ggr mer järn än spenat och 4 ggr mer antioxidaneter än körsbär. 18 olika aminosyror, massor med viktiga mineraler och spårämnen. Låter nästan för bra för att vara sant, dessutom sägs de kunna göra att man..
Blir starkare och får mer energi
Blir mer motståndkraftig mot bakterier, svamp och virus
Ser yngre ut och känner sig yngre
Får bättre syn
Blir bättre i sängen
Sover bättre
Ökar sin produktion av vita och röda blodkroppar
Stressar mindre
Minskar sin oro
Får starkare hjärta
Sänker sitt blodtryck
Sänker sitt kolesterolvärde
Förbättrar sin blodcirkulation

Värt att prova med andra ord..jag hade dem i smoothien i morse. Dessutom ligger de i vårt fruktfat!! De smakar ungefär som russin. Helt ok alltså!!

Det var allt för ikväll!!

Kram på er!!

Lena


5 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Grattis till vinnaren! :)
Annika

Marie Havén sa...

Grattis Johanna till din vinst:)
Marie Havén

gella sa...

Hmmm, låter ju nästan för nyttigt för att vara sant... ;) Kanske borde testa... :)

Marie Havén sa...

Hej Lena!
Till kvällsmat idag blev det din underbara pasta med räkor, sååååå
himla gott:)Ha en fin helg.
Kramizar
Marie Havén

Lena sa...

Vad roligt Marie att ni gillar den!!! Jag blir jätteglad!!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...